Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Benchmarking - mýty a skutečnostModel efektivního učení se a zlepšování

Ojedinělá domácí publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování. Přináší návrh původního pětifázového modelu benchmarkingu, přičemž každá z jeho fází je podrobně popsána z hlediska praktických postupů, metod a nástrojů, kterých lze využít při plánování a realizaci benchmarkingových projektů. Součástí publikace je případová studie realizace benchmarkingového projektu a výkladový slovník pojmů s benchmarkingem souvisejících.

ISBN:978-80-7261-224-6
EAN:9788072612246
Doporučená cena:390 Kč
Počet stran 268 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 8. 2. 2011
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace