Monografie „Současné trendy a výzvy v oblasti ekonomiky a marketingu“ je monotematicky rozdělena do dvou částí.
První část se zaměřuje na vybrané problémy globální a regionální marketingové komunikace. Úvodní subkapitola je věnována využitelnosti komunikačních prostředků v globálním a v regionálním prostředí České republiky a vybraných zemích EU. Upozorňuje na zrychlující se procesy globalizace, které se promítají do téměř všech oblastí života společnosti. Druhá subkapitola poukazuje na vzájemné sovislosti mezi veřejnou ekonomikou a marketingem, vymezuje odlišnosti při používání marketingových přístupů v komerční a nekomerční sféře. Závěrečná část první kapitoly zprostředkovává informace získané z pilotního průzkumu společností a organizací působících na Slovensku, které využívají v personálním managementu sociální média.
Stěžejním tématem druhé kapitoly je aplikace marketingového managementu na vybraných příkladech z praxe. Úvodní subkapitola věnuje pozornost marketingu rodinných podniků ve slovenském podnikatelském prostředí. Navazující část objasňuje maketingový přístup v managementu místního rozvoje na příkladu cestovního ruchu a rozvoje Znojma. Závěr druhé kapitoly je z oblasti marketingových nástrojů, které mohou být využívány pro konkurenceschopnost strojírenského podniku.
ISBN: | 978-80-7556-054-4 |
EAN: | 9788075560544 |
Doporučená cena: | 275 Kč |
Počet stran |
71 stran |
Pořadí vydání |
první |
Jazyk |
český, anglický, slovenský |
Nakladatelství |
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |