Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Současné trendy a výzvy v oblasti ekonomiky a marketingu

Monografie „Současné trendy a výzvy v oblasti ekonomiky a marketingu“ je monotematicky rozdělena do dvou částí. První část se zaměřuje na vybrané problémy globální a regionální marketingové komunikace. Úvodní subkapitola je věnována využitelnosti komunikačních prostředků v globálním a v regionálním prostředí České republiky a vybraných zemích EU. Upozorňuje na zrychlující se procesy globalizace, které se promítají do téměř všech oblastí života společnosti. Druhá subkapitola poukazuje na vzájemné sovislosti mezi veřejnou ekonomikou a marketingem, vymezuje odlišnosti při používání marketingových přístupů v komerční a nekomerční sféře. Závěrečná část první kapitoly zprostředkovává informace získané z pilotního průzkumu společností a organizací působících na Slovensku, které využívají v personálním managementu sociální média. Stěžejním tématem druhé kapitoly je aplikace marketingového managementu na vybraných příkladech z praxe. Úvodní subkapitola věnuje pozornost marketingu rodinných podniků ve slovenském podnikatelském prostředí. Navazující část objasňuje maketingový přístup v managementu místního rozvoje na příkladu cestovního ruchu a rozvoje Znojma. Závěr druhé kapitoly je z oblasti marketingových nástrojů, které mohou být využívány pro konkurenceschopnost strojírenského podniku.
ISBN:978-80-7556-054-4
EAN:9788075560544
Doporučená cena:275 Kč
Počet stran 71 stran
Pořadí vydání první
Jazyk český, anglický, slovenský
Nakladatelství Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace