Koncepce informatického myšlení je nejednotná i napříč světovými kurikuly, s čímž souvisí i rozdílné přístupy k implementaci jeho cíleného rozvoje do škol. Absence uznávané exaktní definice vedla i v českém prostředí k řadě problémů s implementací tohoto způsobu myšlení do vzdělávacího procesu, a přestože v současnosti směřujeme k jasnějšímu vymezení informatického myšlení, stále jej obklopuje řada prekonceptů. Nabízí se tedy otázka, co přesně je tedy informatické myšlení v kontextu základního vzdělávání v České republice? Jak můžeme jeho rozvoj diagnostikovat a jaká je běžná úroveň informatické myšlení u žáků? Nalezení odpovědí na tyto otázky je zcela stěžejní pro další vývoj výuky informatiky na tuzemských základních školách.
			
						| ISBN: | 978-80-244-6516-6 | 
|---|
						| EAN: | 9788024465166 | 
|---|
				
					| Počet stran | 164 stran | 
				
					| Datum vydání | 2025 | 
				
					| Pořadí vydání | 1 | 
				
					| Jazyk | český | 
				
					| Vazba | E-kniha | 
					
							| Autor: | Lucie Bryndová | 
					
							| Autor: | Milan Klement | 
					
							| Autor: | Květoslav Bártek | 
				
					| Nakladatelství | Univerzita Palackého v Olomouci | 
				
				
					| Tématická skupina | 3 - Přírodní vědy, matematika |