Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Kniha amerického investičního stratéga a behaviorálního ekonoma určená nejen podnikatelům a investorům, kteří chtějí přijímat lepší rozhodnutí, probírá obvyklé myšlenkové chyby, jichž se při rozhodování dopouštějí vysoce inteligentní pracovníci odborných profesí. S využitím příběhů a případových studií prezentuje pravidla umožňující takovým chybám předcházet a rozpoznat situace, v nichž byste měli „měřit dvakrát“ – znovu se zamyslet a přijmout rozhodovací strategie, které jsou mnohem efektivnější, třebaže mohou být v rozporu s vaší intuicí.
| ISBN: | 978-80-7261-272-7 |
|---|---|
| EAN: | 9788072612727 |
| Doporučená cena: | 269 Kč |
| Počet stran | 224 stran |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 18. 3. 2014 |
| Jazyk | český |
| Vazba | E-kniha |
| Typ souboru | |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |