Tato kniha představuje pokus o vytvoření uceleného přehledu teoretických poznatků vztahujících se k tématu chyby, a to od terminologického ukotvení a popisu chyby jako součásti procesu učení, přes její vymezení v rámci edukační reality, až po vymezení významu a hodnoty chyby pro člověka. Autorka se přitom opírá o výzkumy světových odborníků zejména z oblasti psychologie a pedagogiky. Pro komplexnější náhled jsou však doplněny i poznatky z dalších oborů. Chybu můžeme vnímat dvěma způsoby, jako náš neúspěch, nebo jako příležitost k růstu. V každém případě jsou chyby přirozenou součástí našich životů, a proto je výhodnější naučit se s nimi pracovat jako s příležitostmi. Lidskou přirozeností je chyby v procesu učení využívat a škola by tento přirozený proces měla podporovat a rozvíjet. Ne ho t
ISBN: | 978-80-244-6640-8 |
EAN: | 9788024466408 |
Doporučená cena: | 129 Kč |
Počet stran |
126 stran |
Datum vydání |
2025 |
Pořadí vydání |
1 |
Jazyk |
český |
Vazba |
E-kniha |
Autor: |
Adéla Antlová |
Nakladatelství |
Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |