Cílem studijní opory je předložit ucelený vhled do problematiky pedagogické diagnostiky a jejího uplatňování v praxi učitele v preprimárním a primárním vzdělávání. Studijní text se zabývá vybranými oblastmi pedagogické diagnostiky, akcentuje období přechodu dítěte z předškolního vzdělávání do 1. ročníku ZŠ a diagnostiku školní zralosti a připravenosti. Představuje metody pedagogické diagnostiky a možnosti jejich implementace do edukačního procesu se záměrem charakterizovat proces diagnostikování jako aktivní přístup učitele k výchovně-vzdělávacímu procesu, k žákovi, k rodičům a kolegům. V textu je věnován prostor také autodiagnostice práce pedagoga a sebereflexi jako významné profesní kompetenci učitele v kontextu jeho profesního učení.
| ISBN: | 978-80-244-6526-5 |
| EAN: | 9788024465265 |
| Počet stran |
106 stran |
| Datum vydání |
2025 |
| Pořadí vydání |
1 |
| Jazyk |
český |
| Vazba |
E-kniha |
| Autor: |
Marcela Otavová |
| Nakladatelství |
Univerzita Palackého v Olomouci |
| Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |