Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů.
| ISBN: | 978-80-7485-028-8 |
|---|---|
| EAN: | 9788074850288 |
| Doporučená cena: | 189 Kč |
| Počet stran | 270 stran |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 2. 10. 2014 |
| Jazyk | český |
| Vazba | E-kniha |
| Typ souboru | |
| Nakladatelství | barrister & principal |
| Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |