 Svaz českých knihkupců a nakladatelů
				Svaz českých knihkupců a nakladatelů
			
	Rozhlasová reklama je v současnosti plnohodnotným způsobem propagace a v České republice je hojně využívána. Má za sebou velmi bohatý a dlouhý vývoj a můžeme prohlásit, že je skoro stejně tak stará jako vysílání samo. Předložená disertační práce na téma „Československá rozhlasová propagace v letech 1923-1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování “ se věnuje jedné z částí tohoto vývoje.
| ISBN: | 978-80-7454-057-8 | 
|---|---|
| EAN: | 9788074540578 | 
| Doporučená cena: | 98 Kč | 
| Počet stran | 46 stran | 
| Pořadí vydání | 1. | 
| Datum vydání | 15. 8. 2011 | 
| Jazyk | český | 
| Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou | 
| Nakladatelství | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | 
| Tématická skupina | 999 - nezařazeno | 
