Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu – na všech jeho úrovních, nikoli pouze v oblasti designu. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od konkurence. Ken Segall jako přímý účastník dění v této společnosti odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastního podnikání.
| ISBN: | 978-80-265-0048-3 |
|---|---|
| EAN: | 9788026500483 |
| Doporučená cena: | 299 Kč |
| Počet stran | 224 stran |
| Rozměr | 167x225 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 21. 1. 2013 |
| Vazba | kniha, šitá vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | BizBooks |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |