Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Autor se během své 25leté kariéry v oblasti financí zúčastnil prodeje stovek firem ve 40 zemích světa. Své zkušenosti shrnul do praktické příručky, která krok za krokem provede malé a střední podnikatele plánováním prodeje firmy - od správného načasování, nastavení hodnoty až po dokončení transakce. Kniha obsahuje případové studie z reálného života a popisuje hlavně principy prodeje firmy.
| ISBN: | 978-80-251-3417-7 |
|---|---|
| EAN: | 9788025134177 |
| Doporučená cena: | 399 Kč |
| Počet stran | 208 stran |
| Rozměr | 167x225 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 14. 11. 2011 |
| Jazyk | český |
| Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
| Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |