Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Jak řídit v dobách, kdy podniky musejí rychle reagovat na náhlé změny působené nejen problémy růstu, ale i hroucením trhů, propadem obratu, prudkým zvyšováním nákladů, problémy s likviditou a dalšími faktory? Autoři, zkušení vrcholoví manažeři, na základě vlastních zkušeností navrhují strategie pro krizové řízení v těchto mimořádných a nestandardních situacích. Kniha využívající nejnovějších poznatků světového managementu je určena nejen podnikatelům a manažerům na vyšších stupních firemní hierarchie, ale i poradcům a učitelům i studentům manažerských a ekonomických studijních programů.
| ISBN: | 80-7261-104-6 |
|---|---|
| EAN: | 8072611046 |
| Doporučená cena: | 280 Kč |
| Počet stran | 192 stran |
| Rozměr | 145x205 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 16. 4. 2004 |
| Jazyk | český |
| Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
| Překladatel: | Jiří Pondělíček |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |