Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonitostí fungování lidského podvědomí a motivace nákupních rozhodnutí. Základní "principy" efektivního prodeje I. Bureš ilustruje na příkladech z vlastní prodejní a marketingové praxe v Severní Americe i v Evropě.
| ISBN: | 80-7261-114-3 |
|---|---|
| EAN: | 8072611143 |
| Doporučená cena: | 220 Kč |
| Počet stran | 144 stran |
| Rozměr | 145x205 mm |
| Pořadí vydání | 6. |
| Datum vydání | 12. 10. 2004 |
| Jazyk | český |
| Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |