Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Nová přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců koncepce BSC na řadě případových studií a příkladů z praxe světových podnikových i jiných organizací ukazuje nové možnosti jejího uplatnění - jejího propojení s mapami strategie a jejího využití v procesu strategického "vylaďování" jednotlivých provozních jednotek i štábních (podpůrných) organizačních útvarů (ale i činností správních orgánů firmy, investorů, klíčových dodavatelů i zákazníků) s cílem vytvářet nové synergie a jejich prostřednictvím uvolňovat dosud nerealizovaný hodnotový potenciál, kdy výsledkem jsou nejen vyšší spokojenost zákazníků (vyšší hodnota pro zákazníky), ale i vyšší finanční přínosy pro organizaci (vyšší hodnota pro akcionáře).
| ISBN: | 80-7261-155-0 |
|---|---|
| EAN: | 8072611550 |
| Doporučená cena: | 490 Kč |
| Počet stran | 312 stran |
| Rozměr | 165x235 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 16. 11. 2006 |
| Jazyk | český |
| Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
| Překladatel: | Grusová, Irena |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |