Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Titul je určen pro manažery především veřejné správy, ale i studenty vysokých škol ekonomického a manažerského zaměření. Poskytuje přehled nejpoužívanějších analytických nástrojů. Dozvíte se například, co je strategické řízení, jak probíhá správné strategické plánování, jak pracovat s nástroji vnější strategické analýzy či kdy a jak využít nástroje vnitřní strategické analýzy. Součástí publikace je CD, kde najdete užitečné softwarové nástroje.
| ISBN: | 978-80-265-0032-2 |
|---|---|
| EAN: | 9788026500322 |
| Doporučená cena: | 399 Kč |
| Počet stran | 328 stran |
| Rozměr | 167x225 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 27. 8. 2012 |
| Jazyk | český |
| Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
| Nakladatelství | BizBooks |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |