Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Kniha renomovaných amerických autorů se zabývá měřením finanční i nefinanční výkonnosti podniků, zvláště pak jejími strategickými předpoklady. Předkládá podnikům originální řešení: metodu \"balanced scorecard\" (BSC) neboli soubor nástrojů vytvářejících integrovaný manažerský systém, jenž zdůrazňuje vzájemnou provázanost hodnotových a naturálních kritérií a na základě sledování a řízení výkonnosti podniku v rámci čtyř subsystémů (perspektiva finančních cílů, zákazníků a trhů, podnikových procesů, učení se a růstu, resp. perspektiva zaměstnanců) umožňuje průběžné řízení realizace celkové strategie a zajišťuje i nezbytnou zpětnou vazbu. Autoři zároveň ukazují, jak tento účinný systém v podnikové praxi implementovat.
| ISBN: | 978-80-7261-177-5 |
|---|---|
| EAN: | 9788072611775 |
| Doporučená cena: | 470 Kč |
| Počet stran | 268 stran |
| Rozměr | 165x235 mm |
| Pořadí vydání | 5. |
| Datum vydání | 8. 11. 2007 |
| Jazyk | český |
| Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
| Překladatel: | Šusta, Marek |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |