Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Každý (i začínající) uživatel osobního počítače se setkává s počítačovou grafikou, ať už je to přímo v operačním systému nebo některých programových aplikacích. S výkonovým nárůstem počítače se stále více uplatňuje 3D počítačová grafika. Ta v současné době nachází uplatnění v oblastech CAD/CAM, počítačových hry nebo při reklamní a filmové tvorbě a jedná se bezesporu o velice zajímavou oblast, která láká mnohé počítačové uživatele. Celý obsah této knihy pojednává o programu Blender. Jde o volně šířitelný, multiplatformní (dostupný pro několik operačních systémů) a zároveň hardwarově nenáročný poměrně silný nástroj určený pro práci s 3D grafikou. Umožňuje modelovat jednotlivé objekty i sestavovat rozlehlé scény.
| ISBN: | 80-7300-203-5 |
|---|---|
| EAN: | 8073002035 |
| Doporučená cena: | 299 Kč |
| Počet stran | 248 stran |
| Rozměr | 160×230 mm |
| Pořadí vydání | 1 |
| Datum vydání | 1. 12. 2006 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | BEN - technická literatura |
| Tématická skupina | 5 - Technické vědy |