Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Publikace přináší praktický návod, jak postupovat v situaci, kdy je třeba zpracovat strategické dokumenty nezbytné pro realizaci nového, dosud ve firmě neexistujícího podnikání, případně pro řízený útlum podnikání již ve firmě existujícího. Jedná se o další z řady praktických příruček sestavených odborníky působícími na B.I.B.S. – vysoké škole, zaměřených strategické řízení firmy, výroby, informací, marketingu, lidských zdrojů a nákupu.
| ISBN: | 978-80-7400-511-4 |
|---|---|
| EAN: | 9788074005114 |
| Doporučená cena: | 490 Kč |
| Počet stran | 240 stran |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 22. 4. 0201 |
| Vazba | kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |