Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Tato publikace slouží k přiblížení organizace a řízení jednotlivých služeb cestovního ruchu, pochopení vztahů mezi nimi a jimi vytvořené základny průmyslu cestovního ruchu. Předkládaný učební text „Základy cestovního ruchu“ je pojat interdisciplinárně. Znamená to, že obsahuje poznatky z dalších vědních disciplín, jako je geografie, ekonomie, sociologie a především management a marketing.
| ISBN: | 978-80-86575-57-5 |
|---|---|
| EAN: | 9788086575575 |
| Doporučená cena: | 202 Kč |
| Počet stran | 81 stran |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 15. 10. 2007 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | KEY Publishing s.r.o. |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |