Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Aktuální průvodce prezentuje branding, dívá se na principy fungování značky (brand) a předkládá názory, které může každý využít při práci s brandingem. Zajímavý popis jednotlivých prvků, kde je lze aplikovat a čeho dosáhnout. Kniha přibližuje i know-how designu, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání a kultury prodeje a současně řeší problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Ideální inspirace pro designéry a další profesionály.
| ISBN: | 978-80-7391-167-6 |
|---|---|
| EAN: | 9788073911676 |
| Doporučená cena: | 399 Kč |
| Počet stran | 256 stran |
| Rozměr | 170x220 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 30. 1. 2009 |
| Jazyk | český |
| Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
| Autor: | Heller, Jan |
| Překladatel: | Novotná, Jana |
| Nakladatelství | Nakladatelství Slovart, s.r.o. |
| Tématická skupina | 10 - Učebnice |