Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Kniha amerických konzultantek a někdejších editorek prestižního časopisu Harvard Business Review je považována za dosud nejlepší "uvedení" do managementu - přináší originální, moderní a ucelený pohled na obor managementu jako soubor teoretických poznatků, praktických nástrojů a realizačních technik a procesů, které tvoří předpoklad efektivního fungování a výkonnosti organizací, a to jak podnikových, tak i neziskových organizací a organizací veřejného sektoru. Autorky vycházejí z hluboké znalosti myšlenkového bohatství světového manažerského myšlení a z velkého množství případových studií, aby ukázaly předpoklady organizační výkonnosti a úspěchu a ozřejmily praktický obsah takových pojmů, jako je tvorba hodnoty, podnikatelský model, konkurenční strategie či organizační struktura a dalších. Kniha bude skvělým průvodcem oborem managementu pro manažery organizací všech typů a různé úrovně odborné vyspělosti i pro studenty managementu.
| ISBN: | 80-7261-106-2 |
|---|---|
| EAN: | 8072611062 |
| Doporučená cena: | 290 Kč |
| Počet stran | 208 stran |
| Rozměr | 165x235 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 22. 4. 2004 |
| Jazyk | český |
| Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
| Překladatel: | Grusová, Irena |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |