Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Kniha někdejšího prezidenta firmy Coca-Cola představuje základní chyby a nebezpečné typy chování, které dlouhodobě vedou k zásadním problémům a pro podniky mohou znamenat katastrofu. Neochota podstupovat rizika, nepružnost, izolace manažerů od každodenního provozu, spoléhání na externí konzultanty, nebezpečí byrokracie, nekonzistentní firemní komunikace - to jsou jen některá z rizik, na něž kniha upozorňuje s využitím příkladů z podnikové praxe i z každodenního života. Autor klade důraz na "lidskou stránku" podnikání, na vlastnosti a chování manažerů, protože chyb se nedopouštějí podniky, ale jednotlivci. Pokud se podniky či manažeři začínají řídit jedním nebo více z popsaných "přikázání", ocitají se na cestě vedoucí k jistému podnikatelskému nezdaru.
| ISBN: | 978-80-7261-215-4 |
|---|---|
| EAN: | 9788072612154 |
| Doporučená cena: | 280 Kč |
| Počet stran | 164 stran |
| Rozměr | 145x205 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 29. 4. 2010 |
| Jazyk | český |
| Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
| Překladatel: | Škapová, Hana |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |