Svaz českých knihkupců a nakladatelů
V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity.
| ISBN: | 978-80-251-3245-6 |
|---|---|
| EAN: | 9788025132456 |
| Doporučená cena: | 499 Kč |
| Počet stran | 192 stran |
| Rozměr | 160x230 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 7. 11. 2011 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | Computer Press |
| Tématická skupina | 10 - Učebnice |