Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Diagnostika a rozvoj informatického myšlení na základních školách v kontextu alternativních metod výuky matematiky

Koncepce informatického myšlení je nejednotná i napříč světovými kurikuly, s čímž souvisí i rozdílné přístupy k implementaci jeho cíleného rozvoje do škol. Absence uznávané exaktní definice vedla i v českém prostředí k řadě problémů s implementací tohoto způsobu myšlení do vzdělávacího procesu, a přestože v současnosti směřujeme k jasnějšímu vymezení informatického myšlení, stále jej obklopuje řada prekonceptů. Nabízí se tedy otázka, co přesně je tedy informatické myšlení v kontextu základního vzdělávání v České republice? Jak můžeme jeho rozvoj diagnostikovat a jaká je běžná úroveň informatické myšlení u žáků? Nalezení odpovědí na tyto otázky je zcela stěžejní pro další vývoj výuky informatiky na tuzemských základních školách.
ISBN:978-80-244-6515-9
EAN:9788024465159
Počet stran 164 stran
Rozměr 163x230 mm
Datum vydání 2025
Pořadí vydání 1
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: Lucie Bryndová
Autor: Milan Klement
Autor: Květoslav Bártek
Nakladatelství Univerzita Palackého v Olomouci
Tématická skupina 3 - Přírodní vědy, matematika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace