Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Adam Lashinsky ve své knize zachycuje to, čemu nový generální ředitel Applu Tim Cook říká „naše kouzlo“. I to, jak touto magií drtí klasické manažerské poučky na prach. Zabývá se všemi prvky unikátního přístupu Applu k designu, budování značky či konkurenci, a analyzuje, jakým směrem se Apple vydá v klíčových oblastech výroby i firemní kultury po smrti Steva Jobse.
| ISBN: | 978-80-251-3778-9 |
|---|---|
| EAN: | 9788025137789 |
| Doporučená cena: | 269 Kč |
| Počet stran | 216 stran |
| Rozměr | 148x210 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 18. 3. 2013 |
| Vazba | kniha, šitá vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | Computer Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |