Aby učitel nebo učitelka mohli naplnit roli “nositele/nositelky změny”, musí být ztotožnění s myšlenkou vzdělávání pro všechny, přijmout odpovědnost za vzdělávání všech svých žáků a umět rozpoznat a řešit jakoukoli formu vyčleňování a nerovného zacházení. Současně se ukazuje, že zásadním faktorem formujícím působení učitelů v inkluzivní třídě je vnitřní důvěra ve vlastní schopnosti zvládat jednotlivé aspekty výchovně vzdělávací činnosti. Nástroj umožňuje nahlédnout práci učitele z odstupu, učit se ji reflektovat a vytvořit plán osobnostního a odborného rozvoje.
ISBN: | 978-80-280-0234-3 |
EAN: | 9788028002343 |
Počet stran |
31 stran |
Datum vydání |
2022 |
Pořadí vydání |
1., elektronické |
Jazyk |
český |
Typ souboru |
PDF |
Vazba |
E-kniha |
Autor: |
Helena Vaďurová |
Autor: |
Katarína Slezáková |
Autor: |
Lenka Slepičková |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2210 |