Publikace představuje koncepci konstrukčního výzkumu, který pro učitele odborného anglického jazyka představuje výzvu, jak se vypořádat s řešením komplexních úkolů týkajících se tvorby kurikula v dynamických kontextech pedagogické praxe. Tvorba učebních materiálů pro výuku odborného anglického jazyka se stává v akademickém prostředí samozřejmostí, avšak méně často dochází k tomu, aby si učitelé kvalitu materiálů ověřovali prostřednictvím výzkumného šetření. Autorka popisuje metodologii a diskutuje výsledky konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku odborného anglického jazyka, jehož dualistický přínos spočívá v postupném zdokonalování učebnice a v produkci konstrukčních principů, které nejen validují teorie tvorby učebnic anglického jazyka, ale současně také vyvíjí teorie týkající se tvorby učebnic pro výuku odborného anglického jazyka.
			
						| ISBN: | 978-80-280-0267-1 | 
|---|
						| EAN: | 9788028002671 | 
|---|
				
					| Počet stran | 375 stran | 
				
					| Datum vydání | 2022 | 
				
					| Pořadí vydání | 1., elektronické | 
				
					| Jazyk | český | 
				
					| Typ souboru | PDF | 
				
					| Vazba | E-kniha | 
					
							| Autor: | Eva Ellederová | 
				
					| Nakladatelství | Masarykova univerzita | 
				
				
					| Tématická skupina | 12 - Jazykověda a literární vědy | 
					|  | Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: https://www.press.muni.cz/ | 
|---|