Publikace představuje koncepci konstrukčního výzkumu, který pro učitele odborného anglického jazyka představuje výzvu, jak se vypořádat s řešením komplexních úkolů týkajících se tvorby kurikula v dynamických kontextech pedagogické praxe. Tvorba učebních materiálů pro výuku odborného anglického jazyka se stává v akademickém prostředí samozřejmostí, avšak méně často dochází k tomu, aby si učitelé kvalitu materiálů ověřovali prostřednictvím výzkumného šetření. Autorka popisuje metodologii a diskutuje výsledky konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku odborného anglického jazyka, jehož dualistický přínos spočívá v postupném zdokonalování učebnice a v produkci konstrukčních principů, které nejen validují teorie tvorby učebnic anglického jazyka, ale současně také vyvíjí teorie týkající se tvorby učebnic pro výuku odborného anglického jazyka.
ISBN: | 978-80-280-0267-1 |
EAN: | 9788028002671 |
Počet stran |
375 stran |
Datum vydání |
2022 |
Pořadí vydání |
1., elektronické |
Jazyk |
český |
Typ souboru |
PDF |
Vazba |
E-kniha |
Autor: |
Eva Ellederová |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
Tématická skupina |
12 - Jazykověda a literární vědy |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: https://www.press.muni.cz/ |