Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností. Mezi výrazné novinky patří prezentace školy jako značky, návod na realizaci komunikační kampaně se zaměřením na cílové skupiny škol. Dále je to orientace na využití technologií v marketingu, tj. zde tím zejména myslíme www stránky škol a komunikaci prostřednictvím sociálních médií. Přidány jsou i náměty pro realizaci průzkumu potřeb a přání veřejnosti ve vztahu ke škole a pro případný vznik marketingového týmu školy. Mezi klasická témata patří strategické plánování, utváření kultury a image školy. Učebnice má didaktickou úpravu a odkazuje na náměty z praxe našich škol i ze zahraničí.
			
						| ISBN: | 978-80-261-0487-2 | 
|---|
						| EAN: | 9788026104872 | 
|---|
				
					| Počet stran | 216 stran | 
				
					| Datum vydání | 29. 11. 2021 | 
				
					| Pořadí vydání | 1. | 
				
					| Jazyk | český | 
				
					| Typ souboru | PDF | 
				
					| Vazba | E-kniha | 
					
							| Autor: | Ludvík Eger | 
				
					| Nakladatelství | Západočeská univerzita v Plzni | 
				
				
					| Tématická skupina | 1 - Ekonomika | 
					|  | Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: http://hdl.handle.net/11025/46122 | 
|---|