Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketing školy

Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností. Mezi výrazné novinky patří prezentace školy jako značky, návod na realizaci komunikační kampaně se zaměřením na cílové skupiny škol. Dále je to orientace na využití technologií v marketingu, tj. zde tím zejména myslíme www stránky škol a komunikaci prostřednictvím sociálních médií. Přidány jsou i náměty pro realizaci průzkumu potřeb a přání veřejnosti ve vztahu ke škole a pro případný vznik marketingového týmu školy. Mezi klasická témata patří strategické plánování, utváření kultury a image školy. Učebnice má didaktickou úpravu a odkazuje na náměty z praxe našich škol i ze zahraničí.
ISBN:978-80-261-0487-2
EAN:9788026104872
Počet stran 216 stran
Datum vydání 29. 11. 2021
Pořadí vydání 1.
Jazyk český
Typ souboru PDF
Vazba E-kniha
Autor: Ludvík Eger
Nakladatelství Západočeská univerzita v Plzni
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: http://hdl.handle.net/11025/46122
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace