Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Metodika 3A: nástroj pro reflexi výuky a hodnocení její kvality

Metodika 3A  – označení pro metodický postup reflexe a kvalitativní analýzy výuky, který je spojen s hodnocením kvality výuky a s návrhem zlepšujících změn. Pojetí metodiky 3A se hlásí k tradici didaktické analýzy zaměřené na obsah vzdělávání, jak je rozvíjena v didaktickém přístupu W. Klafkiho (1967). Jde zde o to, že učitel se v prvním kroku zamýšlí nad otázkou, „čemu budu vyučovat / co se žáci budou učit“ a od odpovědi na ni odvozuje volbu výukových postupů, tj. „jak budu vyučovat / jak budou žáci postupovat při učení“. Představený způsob výzkumu výuky má vycházet vstříc učitelům především tím, že se věnuje otázkám, které učitelé musí skutečně řešit, když výuku připravují, když v ní pracují se žáky a když se zamýšlejí nad způsoby, jak ji zlepšovat. Učitelům publikace nabídne možnost zabývat se výzkumnými poznatky a budou mít možnost je v praxi zužitkovat.  
ISBN:978-80-280-0236-7
EAN:9788028002367
Počet stran 34 stran
Datum vydání 2022
Pořadí vydání 1., elektronické
Jazyk český
Typ souboru PDF
Vazba E-kniha
Autor: Tomáš Janík
Autor: Jan Slavík
Autor: Petr Najvar
Autor: Tereza Češková
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2211
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace