Náklady společností na aktivity spojené s podporou prodeje jsou v rozvinutých ekonomikách čím dál vyšší, přitom ale z mnoha studií plyne, že mnohé aktivity na podporu prodeje generují zanedbatelný, žádný, nebo dokonce záporný zisk. Jednou z možných příčin tohoto nežádoucího jevu jsou nedostatečné analytické nástroje, které by umožňovaly efektivitu aktivit na podporu prodeje spolehlivě měřit. Běžně používané nástroje vedou k potencionálně vychýleným odhadům efektu podpůrných aktivit, a to kvůli nezohledněnému vlivu mnoha faktorů, které se v čase mění, mohou ovlivňovat ukazatele ziskovosti a nejsou při odhadování pod kontrolou. V monografii je představen nový přístup k odhadování základních tržeb (tedy tržeb, jaké by byly, kdyby se akce na podporu prodeje nekonala) pomocí metod kauzální analýzy. Tento přístup odstraňuje vychýlení odhadů z důvodu v čase se měnících faktorů, přitom stále zůstává dostatečně jednoduchý na to, aby mohl být implementován do běžné firemní praxe. V monografii jsou dále představeny metody kauzální analýzy, které mohou řešit mnohé problémy z oblasti marketingu a managementu, a přesto se v těchto oblastech jak v českém, tak i světovém kontextu téměř nepoužívají.
			
						| ISBN: | 978-80-210-9940-1 | 
|---|
						| EAN: | 9788021099401 | 
|---|
				
					| Počet stran | 172 stran | 
				
					| Datum vydání | 2021 | 
				
					| Pořadí vydání | 1., elektronické | 
				
					| Jazyk | český | 
				
					| Typ souboru | PDF | 
				
					| Vazba | E-kniha | 
					
							| Autor: | Maria Králová | 
				
					| Nakladatelství | Masarykova univerzita | 
				
				
					| Tématická skupina | 1 - Ekonomika | 
					|  | Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2110 | 
|---|