Učebnice Mezinárodní management je určena pro navazující magisterské studium oborů, které se zabývají mezinárodním podnikáním. Celý text je pojat jako obvyklý znalostní standard na této úrovni studia v oblasti vymezení a významu nadnárodních korporací ve světové ekonomice, mezinárodních firemních strategií, organizace nadnárodních korporací, interkulturního managementu a tvorby strategií tvorby lidského kapitálu v mezinárodním kontextu a pochopení myšlenky společenské odpovědnosti korporací z globálního hlediska.
ISBN: | 978-80-245-2368-2 |
EAN: | 9788024523682 |
Doporučená cena: | 160 Kč |
Počet stran |
160 stran |
Datum vydání |
05. 05. 2020 |
Pořadí vydání |
1. vydání v elektronické podobě |
Jazyk |
český |
Typ souboru |
PDF |
Vazba |
E-kniha |
Autor: |
Dana Zadražilová |
Nakladatelství |
Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina |
999 - nezařazeno |