Skripta "Municipální marketing" určená primárně pro stejnojmenný předmět magisterského studia oboru Arts management představují možnosti a limity marketingového přístupu k rozvoji měst a obcí. Na municipality nahlížejí nejen z pohledu veřejné správy, ale také místních podnikatelů, neziskového sektoru či aktivních občanů. Popisují systém veřejné správy v ČR, diskutují rozvoj komunity či participace v obci. V závěrečných kapitolách jsou témata diskutovaná v předchozím textu aplikována na projekt Evropské hlavní město kultury. 
			
						| ISBN: | 978-80-245-2449-8 | 
|---|
						| EAN: | 9788024524498 | 
|---|
				
					| Počet stran | 146 stran | 
				
					| Datum vydání | 14. 04. 2022 | 
				
					| Pořadí vydání | 1. v elektronické podobě | 
				
					| Jazyk | český | 
				
					| Typ souboru | PDF | 
				
					| Vazba | E-kniha | 
					
							| Autor: | Vojtěch Kouba | 
				
					| Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica | 
				
				
					| Tématická skupina | 17 - VŠ skripta | 
					|  | Neprodejná publikace. | 
|---|