Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Municipální marketing

Skripta "Municipální marketing" určená primárně pro stejnojmenný předmět magisterského studia oboru Arts management představují možnosti a limity marketingového přístupu k rozvoji měst a obcí. Na municipality nahlížejí nejen z pohledu veřejné správy, ale také místních podnikatelů, neziskového sektoru či aktivních občanů. Popisují systém veřejné správy v ČR, diskutují rozvoj komunity či participace v obci. V závěrečných kapitolách jsou témata diskutovaná v předchozím textu aplikována na projekt Evropské hlavní město kultury.
ISBN:978-80-245-2449-8
EAN:9788024524498
Počet stran 146 stran
Datum vydání 14. 04. 2022
Pořadí vydání 1. v elektronické podobě
Jazyk český
Typ souboru PDF
Vazba E-kniha
Autor: Vojtěch Kouba
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 17 - VŠ skripta
Neprodejná publikace.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace