Skripta "Municipální marketing" určená primárně pro stejnojmenný předmět magisterského studia oboru Arts management představují možnosti a limity marketingového přístupu k rozvoji měst a obcí. Na municipality nahlížejí nejen z pohledu veřejné správy, ale také místních podnikatelů, neziskového sektoru či aktivních občanů. Popisují systém veřejné správy v ČR, diskutují rozvoj komunity či participace v obci. V závěrečných kapitolách jsou témata diskutovaná v předchozím textu aplikována na projekt Evropské hlavní město kultury.
ISBN: | 978-80-245-2449-8 |
EAN: | 9788024524498 |
Počet stran |
146 stran |
Datum vydání |
14. 04. 2022 |
Pořadí vydání |
1. v elektronické podobě |
Jazyk |
český |
Typ souboru |
PDF |
Vazba |
E-kniha |
Autor: |
Vojtěch Kouba |
Nakladatelství |
Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina |
17 - VŠ skripta |
| Neprodejná publikace. |