Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Čtyři ze šesti kapitol jsou zaměřeny především na problematiku teorie profesionálního sportovního klubu spojené s cíli klubu, s fungováním sportovní ligy, včetně měření vyrovnanosti ligy. Druhá kapitola je věnována problematice kolektivního vyjednávání a úloze odborů v profesionálním sportu. S tím úzce souvisí i oceňování hráčů a k tomu účelu používané metodické přístupy, rozebírané ve třetí kapitole. Problematice vztahu klubu a fanouška je věnovaná čtvrtá kapitola, jsou zde přiblíženy i otázky identity a image klubu. Pátá kapitola se zabývá sportovním marketingem, klasifikacemi a marketingem ve sportu. Poslední kapitola je věnována volbě právních forem sportovních zařízení a specifickým managementem zařízení.
| ISBN: | 978-80-245-1701-8 |
|---|---|
| EAN: | 9788024517018 |
| Doporučená cena: | 129 Kč |
| Počet stran | 122 stran |
| Rozměr | 210x297 mm |
| Pořadí vydání | 2. |
| Datum vydání | 25. 11. 2010 |
| Vazba | kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
| Tématická skupina | 999 - nezařazeno |