Učebnice je vytvořená pro studenty Vysoké školy ekonomické a další studenty, kteří se připravují na kariéru v obchodě, ekonomii a příbuzných oborech. Obsah knihy je založen na výsledcích výzkumu analýzy jazykových potřeb, který autoři provedli v roce 2015 mezi absolventy VŠE a jejich hlavními zaměstnavateli. Učebnice obsahuje dvanáct lekcí, z nichž osm pokrývá vybraná ekonomická témata a čtyři, jejichž záměrem je představit a procvičit klíčové dovednosti nezbytné pro efektivní komunikaci s kolegy a obchodními partnery. Cílem kurzu je aktivně zapojit studenty do procesu osvojování cizího jazyka za použití tradičních výukových metod a komunikativního stylu výuky.
| ISBN: | 978-80-245-2210-4 |
| EAN: | 9788024522104 |
| Doporučená cena: | 294 Kč |
| Počet stran |
288 stran |
| Rozměr |
176x250 mm |
| Datum vydání |
18. 09. 2017 |
| Pořadí vydání |
1. |
| Jazyk |
anglický |
| Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Autor: |
Halka Čapková |
| Nakladatelství |
Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
| Tématická skupina |
1 - Ekonomika |