Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR s využitím dostupné judikatury. Hlavní pozornost zaměřují na franchisingovou smlouvu jako na právní základ fungování spolupráce na principech franchisingu. Věnují se i aspektům práva soutěžního a vztahu franchisingu a zákona o ochraně hospodářské soutěže.
| ISBN: | 978-80-7552-661-8 |
| EAN: | 9788075526618 |
| Doporučená cena: | 320 Kč |
| Pořadí vydání |
1. |
| Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk |
český |
| Autor: |
Jiří Ctibor |
| Autor: |
Iva Horáčková |
| Nakladatelství |
Wolters Kluwer ČR, a. s. |
| Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |