Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Chcete dostat ze svého webu maximum? Samotný tvůrce aplikace Google Analytics vám pomocí moderních metod odhalí, jak mít absolutní přehled o návštěvnosti a statistikách webu i reklamních kampaní, a zvláště pak, jak jim porozumět. Dostanete odpovědi na otázky: jaká reklamní kampaň je nejvhodnější či jaké indikátory sledovat. Naučíte se technikám vyhodnocování statistik a odhalíte nedokumentované funkce.
| ISBN: | 978-80-251-2231-0 |
|---|---|
| EAN: | 9788025122310 |
| Doporučená cena: | 397 Kč |
| Počet stran | 336 stran |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 5. 2. 2009 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
| Tématická skupina | 5 - Technické vědy |