Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Autor neváže skripta jen na úžeji pojatou komerční komunikaci, ale v rámci holistického marketingového přístupu prezentuje obsah v provázání na integravanou marketingovou komunikaci. Účelem je nejenom předat informace z oblasti reklamy a mediálního plánování, ale propojit téma s marketingovou komunikací společnosti, zejména v návaznosti na direkt marketing a public relations. Určitým logickým specifikem je významné věnování pozornosti novým trendům a marketingu na internetu.
| ISBN: | 978-80-261-0352-3 |
|---|---|
| EAN: | 9788026103523 |
| Doporučená cena: | 115 Kč |
| Počet stran | 132 stran |
| Rozměr | 148x210 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 2. 4. 2014 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | Západočeská univerzita v Plzni |
| Tématická skupina | 999 - nezařazeno |