Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící provázaný celek seznamují čtenáře s teoretickými východisky i s praktickým pohledem umožňujícím vztáhnout teoretické poznatky ke konkrétním situacím v prostředí sportovních zařízení. Kniha nabízí nejen teoretické zázemí, ale i případovou studii, která ukazuje využití jedné z prezentovaných metod a také návod k interpretaci a analýze získaných výsledků s možností aplikace a rozšíření na konkrétní podmínky v oblasti sportu. Je tak užitečnou příručkou pro ty, kdo se chtějí lépe orientovat v oblasti marketingu sportovních zařízení, kdo chtějí zjistit, jak kvalitní služby nabízejí, nebo jen nabízené služby...
| ISBN: | 978-80-246-3326-8 |
|---|---|
| EAN: | 9788024633268 |
| Doporučená cena: | 180 Kč |
| Počet stran | 120 stran |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 15. 7. 2016 |
| Vazba | kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | Karolinum |
| Tématická skupina | 12 - Jazykověda a literární vědy |