Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Hlavním cílem publikace je navázat na obecně vymezený cíl, předmět, strukturu a metody manažerského účetnictví a dokumentovat praktické využití jeho informací jednak při operativním, taktickém a strategickém řízení podniků v podmínkách, kdy o základních parametrech podnikatelské činnosti již bylo rozhodnuto, jednak při rozhodování o budoucích variantách podnikatelské činnosti.
| ISBN: | 978-80-245-1798-8 |
|---|---|
| EAN: | 9788024517988 |
| Doporučená cena: | 146 Kč |
| Počet stran | 154 stran |
| Rozměr | 210x297 mm |
| Pořadí vydání | 3. přeprac. |
| Datum vydání | 3. 10. 2011 |
| Vazba | kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
| Tématická skupina | 999 - nezařazeno |