Publikace Marketing v chemii a potravinářství je učebním textem, který prezentuje současný pohled na marketing a jeho úlohu v řízení podniku, marketingové nástroje a marketingové politiky. Je určený studentům, kteří studují předměty Základy marketingu, Marketing v potravinářství a Základy marketingu chemických výrobků. Vedle prezentace základních teoretických východisek o chování zákazníků na spotřebních a průmyslových trzích, postupech a metodách formulace marketingové strategie klade důraz na aplikaci poznatků v specifických podmínkách chemických, potravinářských a farmaceutických produktů. Text je doplněný případovými studiemi a příklady, které poskytují studentům oporu při studiu a mohou být základním východiskem při přemýšlení o jejich aplikaci v praxi. Praktické aspekty aplikace uvedených poznatků jsou demonstrovány během výkladu a na cvičeních a dále rozvíjeny v rámci studia další doporučené literatury. Komplexní pohled na marketing pak student získává propojením všech uvedených postupů.
| ISBN: | 978-80-7592-003-4 |
| EAN: | 9788075920034 |
| Doporučená cena: | 240 Kč |
| Počet stran |
195 stran |
| Rozměr |
210x297 mm |
| Datum vydání |
2017 |
| Pořadí vydání |
1 |
| Jazyk |
český |
| Vazba |
lepená brožura sešitá drátem ze strany |
| Autor: |
Stanislava Grosová |
| Autor: |
Olga Kutnohorská |
| Nakladatelství |
Vysoká škola chemicko-technologická v Praze |
| Tématická skupina |
999 - nezařazeno |