Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.
| ISBN: | 978-80-266-0006-0 |
|---|---|
| EAN: | 9788026600060 |
| Doporučená cena: | 249 Kč |
| Počet stran | 200 stran |
| Rozměr | 167x225 mm |
| Pořadí vydání | 3. aktual. |
| Datum vydání | 30. 1. 2012 |
| Vazba | kniha, šitá vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | Edika |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |