Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketingové řízení místního rozvoje

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly představují jejich aplikaci do konkrétních podmínek Brna.

ISBN:978-80-7418-266-2
EAN:9788074182662
Doporučená cena:140 Kč
Počet stran 80 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 14. 12. 2016
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství KEY Publishing s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace