
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly představují jejich aplikaci do konkrétních podmínek Brna.
ISBN: | 978-80-7418-266-2 |
---|---|
EAN: | 9788074182662 |
Doporučená cena: | 140 Kč |
Počet stran | 80 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 14. 12. 2016 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | KEY Publishing s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
