Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Kniha analyzuje chování a rozhodování mikroekonomických subjektů na trzích finální produkce i na trzích výrobních faktorů. Nově jsou zpracovány zejména kapitoly věnované chování firmy a formování poptávky, rozhodování spotřebitele v podmínkách rizika a trhům výrobních faktorů. Tato základní učebnice obsahuje nejen výklad standardní mikroekonomie, ale i nové, alternativní přístupy k této oblasti.
| ISBN: | 80-7261-150-X |
|---|---|
| EAN: | 807261150 |
| Doporučená cena: | 690 Kč |
| Počet stran | 576 stran |
| Rozměr | 165x235 mm |
| Pořadí vydání | 4. rozšířené vydání |
| Datum vydání | 14. 9. 2006 |
| Jazyk | český |
| Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |