Svaz českých knihkupců a nakladatelů
\"Klasický\" bestseller, jehož aktualizované vydání z roku 2006 přináší více než sto stran nového textu a nové kapitoly, které vycházejí z patnáctiletých zkušeností s uplatňováním hlavních myšlenek knihy v praxi. Autor, jedna z předních světových autorit v oboru managementu a vedení lidí, dokazuje, že jedinou konkurenční výhodou, kterou může organizace získat, je schopnost učit se rychleji než konkurence. V knize popisuje, jak se organizace mohou zbavit \"poruch učení\", které ohrožují jejich produktivitu a úspěch, a to tím, že si osvojí strategie učící se organizace, strategie, jež rozvíjejí schopnost lidí dosahovat výsledků, na nichž jim opravdu záleží.
| ISBN: | 978-80-7261-162-1 |
|---|---|
| EAN: | 9788072611621 |
| Doporučená cena: | 720 Kč |
| Počet stran | 440 stran |
| Rozměr | 165x235 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 23. 4. 2007 |
| Jazyk | český |
| Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
| Překladatel: | Grusová, Irena |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |