Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Pitch je termín pro prezentaci projektu či myšlenky, jejímž cílem je představit svůj nápad či námět publiku tak, aby okamžitě zaujal a zároveň získal prostředky pro realizaci. Aktualizované druhé vydání úspěšné příručky německé lektorky pitchingu Sibylle Kurz je obohaceno o mnoho příkladů z praxe. Kniha rovněž obsahuje názorná cvičení, a je tak vhodná pro všechny, kteří chtějí někoho nadchnout pro svůj nápad. Inspirovat se zkušenostmi autorky mohou nejenom filmoví profesionálové, ale také marketingoví specialisté, umělci nebo nakladatelé.
| ISBN: | 978-80-7331-284-8 |
|---|---|
| EAN: | 9788073312848 |
| Doporučená cena: | 290 Kč |
| Počet stran | 174 stran |
| Rozměr | 165x220 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 24. 10. 2013 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Překladatel: | Dohnalová, Marcela |
| Nakladatelství | Akademie múzických umění v Praze |
| Tématická skupina | 999 - nezařazeno |