Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Monografie se zabývá problematikou podnikatelské kultury a image podnikání a jejich řízení jakožto výnamného předpokladu rozvoje podnikání v České republice. Klade si za cíl nejen zmapovat současný stav dané problematiky, ale i doporučit některá opatření vedoucí ke zlepšování podnikatelské kultury v ČR.
| ISBN: | 978-80-261-0012-6 |
|---|---|
| EAN: | 9788026100126 |
| Doporučená cena: | 89 Kč |
| Počet stran | 130 stran |
| Rozměr | 148x210 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 20. 7. 2011 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | Západočeská univerzita v Plzni |
| Tématická skupina | 999 - nezařazeno |