Svaz českých knihkupců a nakladatelů
V tezích disertační práce je nastíněn návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce je možnost uplatnění nového způsobu využití e-dotazníkové metodiky v marketingovém výzkumu v praxi. Hlavním cílem je zjistit zda, je nová navrhovaná metodika lepší než současná a zda-li jsou přednosti nového e-dotazníkového výzkumu verifikovatelné.
| ISBN: | 978-80-7454-053-0 |
|---|---|
| EAN: | 9788074540530 |
| Doporučená cena: | 82 Kč |
| Počet stran | 30 stran |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 15. 8. 2011 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
| Nakladatelství | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
| Tématická skupina | 999 - nezařazeno |