Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Marketing je systematický proces plánování a implementování marketingových aktivit pro cílové trhy. Proces začíná zkoumáním tržního prostoru, pochopení jeho dynamiky a identifikaci příležitostí umožňujících střet s existujícími nebo latentními potřebami, a tedy výběr těch segmentů, které může podnik uspokojit nejlepším způsobem. Formulování marketingové strategie a její zpřesnění do podoby marketingového mixu a plánu. Skripta budou mít manažerskou orientaci a budou zaměřena na práci marketingových manažerů a jejich úsilí sladit cíle, schopnosti a zdroje podniku s příležitostmi a potřebami trhu.
| ISBN: | 978-80-01-04492-6 |
|---|---|
| EAN: | 9788001044926 |
| Doporučená cena: | 236 Kč |
| Počet stran | 217 stran |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 25. 2. 2010 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | Nakladatelství ČVUT, Prodejna technické literatury |
| Tématická skupina | 999 - nezařazeno |